BOS - TON

2010.08.26. 14:28

megerkeztem. jaj. :) nem merek kinezni az ablakon, ott van boston. kaptam egy nagy piros pluss rakot!

A bejegyzés trackback címe:

https://usapadlizsan.blog.hu/api/trackback/id/tr552249603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

padlizsánKARÓ 2010.08.27. 00:15:00

ezt meg tegnap irtam. most mar van bankszamlam, telefonom, egyetemi papirjaim es futottam is. ekezeteim meg nincsenek. ja es holnap megnezek egy biciklit, meg a temavezetomet, hires misloveot :)

padlizsánTaksz (törölt) 2010.08.27. 00:28:34

Dolgos egy napod lehetett, ha ennyi mindent intéztél! :)
Milyen a suli? Nagyon faszán néz ki? Majd csinálj képet, és töltsd fel!
És már mérföldben gondolkozol kilométer helyett?
Fényképezz nekem részeg íreket! :)

padlizsánKARÓ 2010.08.27. 00:36:17

Mar 3 negerrel beszeltem ma! A suli eleg jo, nem az az amerikai filmes kampusz, de kb 40 epulet, ami mind odatartozik es szep zold, meg rendezett. voltam az internation officeban es tele volt sargakkal meg indiaiakkal. mondhatni csak az volt.
tudja valaki mi az az esl? ilyet kell tennem hetfon, valami nyelvvizsga.
kiraly amugy a varos, nem erzed magad furan, hogy kulfoldi vagy, mert tenyleg mindenki az. ja es a tomegkozlekedes annyira szar, hogy visszasirom a bkv-t. komolyan nagyon meglepodtem. minden osszevissza jar, gyakran nem allnak meg a megallokban es a leggyakoribb metrojaratok 15 percenkent, a buszok 20 percenkent jarnak.

padlizsánKÜBLYE 2010.08.27. 18:19:27

hmm jól hangzik:)Cowby-jal találkoztál már? Tök jó, hogy megérkeztél! Volt valami izgi a gépen? Kitől kaptad a rákot? Most megyek A Buliba...

xxx

Ps: Engem ma megbüntettek az ellenőrök... Ma nem szeretem a bkvt...

sommer 2010.08.27. 22:54:35

Allant láttad már? Valami szép helyen futottál?
Még időben rájöttem, hogy ne írjak emberekről itt, mert ez egy nyilvános felület. Pedig láttam valakinek a valakijét, de nem annyira izgi :)
süti beállítások módosítása