Karókám, a telenor fenyegetőzik az augusztusi számlád kapcsán. Leszarjam őket vagy ne?

Szerző: zq

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://usapadlizsan.blog.hu/api/trackback/id/tr562282937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

padlizsánNils 2010.09.10. 19:47:33

Lendítek egyet rajt!
Mármint a blogon, bazzee.

Kis Hír Nils néniről:
csekkoljátok a Happy Kids ovi honlapját:
www.happykids.hu

Meeer:
Ma felhívtam őket, és elküldtem a Gergő által angolul felturbózott önéletrajzom ééés, hátha úgy gondolják, hogy mégis csak kell nekik egy tanár asszisztens (mert van dráma-mjúzik óra a picinyeknek)

Drukkolj Bos-Ton!!!

Hééé...amúgy nem lehetne valahogy megnézni a tanfolyamon készült felvételeket, ahogy előadsz...? :P

zq 2010.09.12. 23:30:36

Itt Küblye
Ne haljon be!!!!!!!!!!! Én is írok híreket önnönmagamról:)
babysitterkedek Rozi és Bori a két lány, mint egy népmese.

egy magyar népmese, ha USAs lenne, Lily and Jenny lenne:)

CUUUPPPP
xoxo

zq 2010.09.12. 23:33:26

JA és főleg a Te híreidre vagyunk kíváncsiak KAró!

padlizsánKARÓ 2010.09.15. 01:01:43

Héló!
Bocs, az történt, hogy azt hittem minden bejegyzésről ímélt kapok és ezért nem is néztem...
Na most épp skypeoltam Bőrönddel, meg Lorettával, úgyhogy nem tudom mit meséljek. Még nincs képem hamburgerről. És kezd magába szippantani a nagy mókuskerék. Pénteken tanítok. Még nem tudom mit :) Hétvégén szívesen beszélek bárkivel!!

padlizsánKARÓ 2010.09.15. 01:04:36

Zolinak: Találkoztam egy rakás nagyon szimpatikus és értelmes theater studiest tanuló emberkével és ha meg tudod mondani mi érdekel, akkor szívesen gyüjtök neked tőlük ötleteket, hogy melyik egyetemeken tanítanak olyasmit, vagy melyik tanárral érdemes felvenni a kapcsolatot. Órákig színházról beszélgettek és tényleg nagyon értelmesnek tűntek, mondjuk MIT-sok, de hogy szerintem tényleg tudnának okosat mondani arról, hogy hol tudnál pont olyat tanulni, ami érdekel!

padlizsánKARÓ 2010.09.17. 05:47:41

Boldog szülinapot annak aki úgy érzi!!
Holnap tanítok...Irtózatosan be vagyok szarva!!! Kétszer 20 kis fasz vár rám reggel! Most meg be vagyok rúgva. Ájj :) Azt kell nekik megtanítanom,hogy hogyan váltunk át kettes számrendszerből mondjuk 10esbe. Vagy fordítva. Vagy esetleg nyolcasba. Egy szobrásszal söröztem. De nem látszott rajta annyira, legalábbis se a szavain, se az ujjain. Nem tudom hol kéne keresni. Ma 10 emberrel beszélgettem arról, hogy mi a kutatási területük. Amíg szét nem robbant a fejem. És kaptam ingyen ebédet tőlük, de közben is tudományokról beszéltek. Jaj. Jaaaaaj. Mikor lesz nekem kutatási területem??? De mindenki azt mondja, hogy, oooo, maths and sociology, that's awesome. You're working woth Alan, that's awesome! You're from Hungary, how cool...Mivel senki nem olvassa úgysem és mivel akármit is csinálok holnap kénytelen leszek tanítani a kis faszokat, ezért befogom a számat, pont.
süti beállítások módosítása